Emlékkönyv

Fejezetek és emlékek Babföld lakóinak életéből.
Köszönjük, hogy velünk voltatok és velünk vagytok!

(Ha szeretnéd, hogy a te történeted is felkerüljön,
küldd el nekünk az Aljas Kúszóbab facebook oldalára üzenetben.)

Ma 5 órát utaztam és végig titeket halgattalak. It jön a jeti 😀
N.P.

(2022. április)

Imádom a kuszobabot és mhv tomi is előszeretettel használta a videok allatt😁
P.

1:Máig tart; a póló van rajtam és kb 90% megkérdezi,hogy mi az az Aljas Kúszóbab.

2: Az öcsém menyasszonyát régebbről ismerem. Nem olyan régen autóban szólt valamelyik szám. Akkor mondta,hogy én szerettetem meg vele a Bab-ot. 💪

3: kb 2002-2003 volt. Nem tudom pontosan mert akkor kicsit sokat ittam. Mi is kint ültünk a padon..aztán… 🤷🏻‍♂️

MEGTÖRTÉNT! 2003:“legyen zenekarunk!” Az AKB után szabadon két név merült fel: -Agresszív talajvíz vagy Irgalmatlan villanypásztor.
P.H.

(2022. április)

Az első hazibulit amit még unokaöcsémel rendeztünk a Bab Buli ihlette, na és persze a többi szám amit a suli udvaron üvöltöttünk 😂😂
R.T.

Itt az én időm című dalotok miatt kezdtem el motorozni de az összes zenéteket imadom 😍
B.M.

(2022. április)

Anyum egyszer ment éjszakásba dolgozni. Bejött,hogy kell neki zene az mp3-ra. Feldobtam neki 1-2 számot. Másnap jött hogy van e még Alattomos Futóbab.
M.O.

Èn kb 3éve fedeztem fel azóta napi szinten szoktam halgatni melò közbe a kolégámat kínzom mivel még éneklem is nem gond hogy nem tudok énekelni😂😂
M.B.

(2022. április)

Itt az én időm mindig meghozta az adrenalin fröccsöt motorozáshoz himnusz volt de sok számotokat hallgatom mai napig üdv egy 124 es tulaj 😁😁
Sz.

En most találtam rátok kb fel eve és imádom a zenéiteket😁,
T.M.

(2022. április)

Én csak ezzel kezdtem a gitarozast. Itt az én időm, én életem, bringakirály, zöldhajú lány, szóval a kedvenceimet tanultam meg. 😁
O.Á.

Nekem majdnem egy fél nyaramat papám volt műhelyében töltöttem el bicajokat szereltem és mindig Aljas Kúszóbab ment imádtam azt a nyarat.
B.F.

(2022. április)

kb 6 évesen anyukám tesója vigyázott rám a kertben fociztunk és Aljas Kúszóbabot hallgattunk. Most vagyok 15 még mindig kedvencek között van.
Sz.

Kb 10-15 éve nem nagyon volt olyan házibuli, ahol nem szólt volna a zenétek. 😀 Csak koncerten nem voltam sajnos. 😕
Cs.J.

(2022. április)

A live-jaimban gyakran énekelem, vagy berakom a nézőknek 😁😂 Sokszor üvöltöttük otthon amúgy 😃
Zs.

hú... kb. 2004-től indult a rajongás, innem az alföld szívéből,de csak a 2009-es búcsúra sikerült eljutnunk,ami nagy kaland...
végig buszozni az országot dec 23.-án majd partyzni egyet a mecsek lábánál, átvészelni az éjszakát,
hazafele rossz helyen, átszállni :D majd buszozás közben vigyázni a plakátra és a törött/dedikált dobverőre...
a mai napig felvidít a zene... és várom a csodát!! Nagy pacsi!!! 😁
A.K.

(2022. április)

9-12. közben a napi 2x45 perc buazozásomkor titeket hallgattalak javarészt. ;) ennek már 10 éve.
M.T.

2000-ben 3 éves voltam 😂 szóval legnagyobb sajnálatomra csak a youtube ról ismerem a zenekart. Ha lesz koncert én ott leszek😁😁🤟🤟
Cs.

Nagyon sok házibulinkon elengedhetetlen volt Az Aljas Kúszóbab 😁😁😁
P.Zs.

Erdélyből mentem melózni pár napra Hódmezővásárhelyre, a buszban bedopta a spoty, az egész, kintlétet, kuszobab hallgatással ötvöztem, -->
H.

(2022. április)

meghatározó eleme volt a bulizó énemnek az AKB, a ti zenéitekre nőttem fel, és persze az elmaradhatatlan koncertek. Szájmon bácsi, homo páciens...
F.

Közép iskolától fogva a mai napig hallgatlak benneteket 💪✊😁
J.B.

(2022. április)

Elsőt azt a padtársammal hallgattuk közösen kémia óra közbe a régi mp3mon és a refrénnél egyszerre konkrétan üvöltve énekeltük, hogy fedetlen keblek.😅
Másodikat minden hónap első hétfőjén volt értékelés, és a média szobába beszabadulva az igazgatótól elvéve a hangot lejátszásra került...a babbuli is
S.

Gyermekkorom meg határozó zenekarja 😂😂😂😂 🥰🥰
L.S.

Ezt nem hiszem el. A mai napig ha nosztalgiázni támad kedvem akkor bedobok egy pár bab számot a kocsiba. Kamasz korunkban rengeteget bringáztunk —>
Sz.D.

(2022. április)

Ezt nem hiszem el. A mai napig ha nosztalgiázni támad kedvem akkor bedobok egy pár bab számot a kocsiba. Kamasz korunkban rengeteget bringáztunk a számaitokra. Arról álmodoztunk hogy majd egyszer motorozhatunk is, de egy kicsit másfelé vitt az élet, de az adrenalin megmaradt.
Köszi hogy ott voltatok életem legszebb éveiben!
Sz.D.

(2022. április)

Nálunk sokáig a kocsmánkban volt a póló falon, mint ereklye, aztán a kocsma bezárásával visszavettem, úgyhogy most a “széfben” van 😅
H.G.

Mostanában ha vezetek csak is az Aljas kúszóbab szól! “Mert én nem akarok aludni, vár rám a hajnal…”😁 2004es vagyok, sehol se voltam a kezdetekkor
H.B.

(2022. április)

Sráckorom egyik ikonikus zenekara. Telefonon mind a mai napig hallgatom.
U.

Imádom az ősszel szàmotokat 😁🥰😂
D.

(2022. április)

Huuu gyerek koromba a utaztam a vonaton akkkor egy szepnapot haza fele labam az ulesen 4 ora szepen haza fele😂😂
Cs.B.

Anno itt Egerben a Más klub ban majdnem minden koncerten ott voltam 💯🎸
K.G.

(2022. április)

Emlékszem 14 voltam, életem első motorja egy simson volt. Állandóan a ti zenéitekre csapattam. Jó volt ezt most felidézni. Pacsi. 😁
D.O.

Halálosan menő volt a BAB. kevés ilyen volt magyar honban mint ti.
L.F.

(2022. április)

Úristen ha motoros zene akkor ez. Annyira benne van az egész zenébe az a motoros érzés ami elmondhatatlan pedig még zöldfülű vagyok. 😂😂
K.R.

Impresszum

Adatkezelési tájékoztató

Az Aljas Kúszóbab domainjeit és tárhelyeit a wwh.hu biztosítja.
© Copyright Aljas Kúszóbab 2021. - All Rights Reserved - Minden jog fenntartva!

This site was created with Mobirise theme